اعضای پسر گروه سنی دبستان و راهنمايي مرکز شماره یک كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان یزد، یک روز متفاوت را در منشاد گذراندند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، امسال با توجه به پيش رو داشتن ماه مبارك رمضان در مرداد ماه، تعدادی از مراکز کانون استان یزد، برنامه اردو را در بين فعاليت هاي تابستان مرکز خود تعريف نمودند.

در همین راستا مرکز شماره یک یزد واقع در خيابان مهدي، ورودي پارك وحشي بافقي، با همكاري اداره اوقاف استان، اعضای فعال پسر این مرکز را ميهمان فضاي روح بخش و باصفای استان در منطقه ییلاقی منشاد نمود تا بچه ها ضمن لذت بردن از مناظر طبيعي، يك روز زندگي گروهي را همراه با سایر مهارت هاي زند گي تجربه نمایند.

آشنايي با فضاي اردو گاه با اجراي مسابقه، صرف صبحانه به صورت گروهي، كوه پيمايي و آشنایی با اصول یک ورزش همگانی توسط گروه هلال احمر، اجراي مسابقه بي سابقه، تشكيل گروه و آماده سازي و اجرای نمایش و سرود، برپایی نماز جماعت، صرف ناهار و گنج یابی، از برنامه های این اردو به شمار می رفت.

گزارش تصویری اردوي يك روزه بچه های مرکز شماره یک كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان یزد در منطقه ییلاقی منشاد را در ادامه مطلب ببینید.

 
 
برنامه هاي اردو:
آشنايي با فضاي اردو گاه با اجراي مسابقه
 
  صرف صبحانه به صورت گروهي
 
كوه پيمايي و آشنایی با اصول یک ورزش همگانی توسط گروه هلال احمر
 
اجراي مسابقه بي سابقه
 
استراحت ، نماز و ناهار
 
تشكيل گروه هاي نمايش و آماده سازي و اجرا
 
اجرای سرود
 
گنج يابي در اردو
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا